POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy https://alette.pl/ zwanym dalej „Sklepem Internetowym” jest Ewelina Dec-Grabiec, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna z siedzibą w Nowej Sarzynie 797, 37-310 Nowa Sarzyna, NIP: 8161659033, REGON:180759863.
- Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: shop@alette.pl, telefonu: +48 571-929-510, 575-999-174 i formularza kontaktowego umieszczonego na stronie sklepu internetowego.
- Niniejszy Regulamin określa wzajemne prawa i obowiązki między spółką Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna i Klientem związane z zawieranymi przez strony umowami o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz umowami sprzedaży Towarów za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
- Akceptując niniejszy Regulamin Klient zobowiązuje się korzystać z usług Sklepu zgodnie z prawem i Regulaminem.
PROCEDURA ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://alette.pl/
- Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim/angielskim.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia 24/h przez wszystkie dni w roku.
- Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym, który następuje po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.
- Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany oraz dostępności w salonie stacjonarnym.
- Zamówienie zostaje złożone przez kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Sklepu Internetowego za określoną tam cenę. Oferta złożona telefonicznie lub w postaci elektronicznej wiąże kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
- Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane stron umowy, główne cechy zamówionego towaru, łączną cenę wraz ze sposobem i terminem jej zapłaty, miejsce, sposób i koszty dostawy. Do wiadomości dołączony jest Regulamin z Załącznikami.
- Zamawiając towar, Klient dokonuje jego wyboru, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.
- Sklep Internetowy zapewnia kupującemu możliwość skorygowania ewentualnych błędów w składanym zamówieniu, jego zmiany lub anulowania, aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez kupującego, kupujący powinien zawiadomić Sklep Internetowy o zauważonych rozbieżnościach. Sklep Internetowy bez zbędnej zwłoki prześle kupującemu skorygowaną treść umowy sprzedaży.
- Sklep Internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
- Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana i przechowywana w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia
- Sklep Internetowy ma prawo do organizowania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Do sprzedaży w akcjach promocyjnych oraz wyprzedażach przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływu do sklepu internetowego, aż do wyczerpania zapasów objętych daną akcją promocyjną lub wyprzedażą. Poszczególne akcje promocyjne oraz wyprzedaże w Sklepie Internetowym nie łączą się, chyba że regulamin danej akcji promocyjnej lub wyprzedaży stanowi inaczej.
SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY CENY
- Ceny towarów umieszczone na witrynie Sklepu Internetowego są cenami brutto
i zawierają podatki – w tym podatek VAT. - Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- Sklep internetowy zapewnia kupującym następujące sposoby zapłaty:
- zapłata przelewem tradycyjnym – Wybierając opcję „przelew tradycyjny”, kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności na rachunek bankowy Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna podany w mailowym potwierdzeniu zamówienia w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia. Brak otrzymania płatności w wymienionym terminie spowoduje anulowanie zamówienia.
- zapłata przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą – forma płatności obsługiwana przez PayPro S.A. (Przelewy 24). Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów działających na podstawie odrębnych regulaminów.
- zapłata gotówką za pobraniem. Brak dokonania płatności skutkuje niemożliwością odbioru przesyłki.
- płatność przy odbiorze nie jest możliwa w przypadku wyboru odbioru towaru w salonie stacjonarnym. Odbiór przesyłki będzie możliwy w terminie wskazanym Klientowi, w godzinach otwarcia Sklepu Stacjonarnego, po podaniu przez Klienta zindywidualizowanego dla danej przesyłki numeru PIN. Zindywidualizowany numer PIN zostanie przesłany Klientowi za pośrednictwem wiadomości e-mail lub wiadomości SMS.
- Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane
- Ceny towarów umieszczone na witrynie Sklepu Internetowego są cenami brutto
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZASDY ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU
- Kupujący-konsument, który zawarł umowę sprzedaży ze Sklepem Internetowym, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostawy i zwrotu produktu.
- Klient może dokonać zwrotu lub wymiany Towaru pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków:
- Klient posiada oryginalny paragon lub fakturę potwierdzającą zakup Towaru,
- Towar nie nosi śladów użytkowania ani żadnych uszkodzeń,
- Towar posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia (etykiety, metki)
- Towar jest kompletny, tj. zawiera wszystkie oryginalnie załączone dodatkowe elementy, np. paski, broszki itp.
- Zwrotom i wymianom ze względów higienicznych nie podlegają produkty bieliźniane.
- Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty oznaczone etykietą „szycie na wymiar”
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
- pocztą na adres: Al. Piłsudskiego 17, 35-074 Rzeszów
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: shop@alette.pl
- przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie na adres pocztowy wskazany powyżej, wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego w zakładce Formularz odstąpienia od umowy
- przez wypełnienie i wysłanie formularza on-line, dostępnego w panelu Klienta przy każdym zamówieniu; w przypadku skorzystania z tego formularza Klient otrzymuje niezwłocznie potwierdzenie o tym, iż Designer by Ewelina Dec Spółka Cywilna otrzymało jego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep Internetowy zwraca kupującemu-konsumentowi otrzymane od niego płatności, z wyjątkiem kosztów wysyłki i dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego-konsumenta sposobu dostarczenia innego niż zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE
- Sklep Internetowy jest obowiązany do dostarczenia zakupionego towaru bez wad zgodnie z zawartą Umową i niniejszym Regulaminem i jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.
- Klient jest zobowiązany do zbadania przedmiotu dostawy w momencie dostawy. Jeżeli nie ma zastrzeżeń co do warunku przedmiotu dostawy i jeżeli potwierdzenie odbioru zostało podpisane bez zastrzeżeń, zakłada się, że warunek towaru był odpowiedni.
- Kupujący mogą składać reklamacje dot. zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep Internetowy na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
- Reklamacja może w szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres Sklepu Internetowego lub wysłana w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej shop@alette.pl
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia doręczenia Towaru Klientowi. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi dotyczy usterek/wad materiałowych albo produkcyjnych. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, nieodpowiednią konserwacją albo umyślnym uszkodzeniem.
- Zgłaszając reklamację należy podać numer Towaru i opisać wady Towaru, oraz wskazać dane Klienta wraz z jego adresem korespondencyjnym (np. adresem zamieszkania lub adresem e-mail). Następnie reklamowany Towar należy przesłać Sprzedawcy do oceny i rozpatrzenia reklamacji; termin rozpatrzenia reklamacji w tym przypadku rozpoczyna swój bieg z dniem doręczenia reklamowanego Towaru Sprzedawcy.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak w ciągu 14 dni od dnia jej należytego złożenia. W przypadku nieuznania reklamacji, Sprzedawca przedstawi Klientowi uzasadnienie na piśmie lub poprzez e-mail.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot należności za towar oraz zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru.
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Składając Zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu, oraz rozporządzeniem RODO, a także ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W momencie zawarcia umowy sprzedaży Klient wyraża zgodę, aby jego dane osobowe zostały utrwalone i gromadzone przez Sprzedawcę, który będzie równocześnie administratorem danych osobowych pozyskanych, przetwarzanych i gromadzonych w związku z procesem rejestracji jak również w związku z korzystaniem z Usług Sklepu. Warunkiem rejestracji w Sklepie oraz warunkiem korzystania z usług Sklepu jest podanie przez Klienta wymaganych danych osobowych.
- Dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedawcę wyłącznie w celu świadczenia usług i wykonywania Umów, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Klient ma możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia ze Sklepu.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się pod zakładką polityka prywatności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na witrynie internetowej znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin
- Sprzedawca ma prawo jednostronnie zmodyfikować Regulamin. Ewentualne modyfikacje Regulaminu wchodzą w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie internetowej.
- W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
- Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu Internetowego.